فابریکالا

تولید کننده انواع مصنوعات چوبی

فابریکالا

تولید کننده انواع مصنوعات چوبی

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز
در ابتدا خالی از لطف نیست که به معرفی تولیدی فابریکالا بپردازیم.
تولیدی فابریکالا از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با جدیت تمام در زمینه تولید مصنوعات چوبی آغاز کرده و محور اصلی فعالیت خود را تولید و عرضه محصولات با کیفیت قرار داده و اما هدف شناساندن محصولات فابریکالا می باشد. تولیدی فابریکالا همواره در کسب رضایت مشتری پیش قدم بوده و همین سبب محبوبت هرچه بیشتر گردیده.
لازم به ذکر است کلیه محصولات ۲ سال ضمانت و ۵ سال خدمات پس از فروش دارند .
مطمعنا هرگونه پیشنهاد و انتقاد منجر به ارتقای سطح کیفیت می گردد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

۱)ارتباط چشمی برقرار نکنید
به هیج وجه قبل از خواب نوزاد را هیجان زده نکنید. ارتباط چشمی طولانی و معنادار شما با نوزاد محرک ترین عامل برای نوزاد است.

حواستان را جمع کنید و وقتی می خواهید کودک را بخوابانید یا وقتی بیدار شده است، او را آرام کنید با او ارتباط چشمی برقرار نکنید.

۲)نوزاد را ماساژ دهید
نوزادان و کودکان نوپا که پیش از خواب 15 دقیقه ماساژ داده می شوند، سریع تر از کودکانی که فقط برایشان قصه گفته شده است، به خواب می روند. پس روغن مناسب ماساژ کودک تهیه کنید و با ملایمت و فشار کم او را ماساژ دهید.

۳)به نوزاد پستانک بدهید
دادن پستانک در زمان خواب به کودک کمک می کند تا آرام شود و به خواب برود. مطالعات نشان داده اند که استفاده از پستانک ممکن است از بروز سندرم مرگ ناگهانی نوزاد جلوگیری کند. وقتی نوزاد به خواب رفت، پستانک را از دهانش خارج کنید تا به خاطر افتادن پستانک از دهانش بیدار نشود. حتما از پستانک های بسیار نرم استفاده کنید تا اگر روی آن غلت زد، اذیت نشود.

۴)دمای محیط را پایین نگه دارید

حتما خودتان هم می دانید که در دمای مناسب بهتر می خوابید! نوزاد هم مانند شماست. بنا بر توصیه انجمن پزشکان کودک امریکا دمای اتاق نوزاد را بین 18.33 تا 21.11درجه سانتیگراد نگه دارید تا از سندرم مرگ ناگهانی نوزاد جلوگیری کنید.

ادامه در 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی